Rezervacije aranžmajev

OBVESTILO ZA POPOTNIKE

REZERVACIJE ARANŽMAMEV

Za pravočasne in pravile rezervacije aranžmajev smo za vas pripravili obvestilo z vsemi informacijami na enem mestu. Zaradi popolnjevanja posameznih aranžmajev tudi po več mesecev naprej, je pomembna pravočasna rezervacija, ki jo evidentiramo in se potrjuje s plačilom akontacije.

Ko se razpoložljiva mesta v posameznem popolnijo se termin umakne iz prodaje. Razpoložljiva mesta so omejena zaradi kakovostne izvedbe. Dodatna mesta pa pri nekaterih ponudnikih (npr. letalske družbe) pomenijo bistveno višjo ceno.

Aranžmaji SLO Tours se lahko rezervirajo:
  • na spletni strani tako da se pri izbranem aranžmaju izbere termin, vnesejo udeleženci ter v zadnjem koraku pred potrditvijo izbere zavarovanje rizika odpovedi (odstopnina) in enoposteljna soba, ki je obvezna v primeru, da se prijavlja samo ena oseba.
  • po telefonu 031 244 111 tako, da se izvede telefonska prijava na potovalni aranžma z vsemi podatki
  • po e-naslov booking@slo-tours.si  tako, da se posredujejo vsi potrebni podatki za uspešno rezervacijo (aranžma, termin, število in kontaktni podatki udeležencev, informacije o omejitvah pri prehrani… )

V primeru, da preko spletne strani ali na e-naslov pošljete poizvedbo vam pripravimo odgovore na vaša vprašanja. Takšna poizvedba ne šteje za rezervacijo. 

V več primerih smo prejeli pisanja in telefonske pozive, kjer smo posredovali le podatke o aranžmaju, stranka pa ni izvedla rezervacije oziroma poslala podatke, da bi lahko izvedli rezervacijo. Ker se termini, tudi po več mesecev vnaprej zelo hitro popolnjujejo je pomembno, da se izvede pravočasna rezervacija. 

Pri rezervacijah se prilagodimo saj razumemo, da je potrebno za udeležbo preveriti možnost koriščenja letnega dopusta, preveriti udeležbo pri drugih zainteresiranih sopotnikih. V takšnem primeru obstaja možnost, da se po dogovoru vnese prijava, rezervirajo mesta in za nekaj dni, dokler ni znana možnost udeležbe, odloži pošiljanje faktur in plačilo akontacije.

Na podlagi uspešno izvedene rezervacije aranžmajev se pošlje gradivo skupaj s predračunom in UPN nalog s QR kodo za hitro in enostavno plačilo. Običajno je rok za plačilo 8 dni. V primerih, ko udeleženec pričakuje priliv, je akontacijo možno poravnati akontacijo z dogovorjenim zamikom.

Plačilo akontacije po UPN nalogu šteje za potrditev potovanja. 

V primeru, da ne prejmemo plačila udeležence pozovemo k plačilu, v primeru, da ne prejmemo odziva oziroma plačila, rezervacijo storniramo in sprostimo zasedena mesta, ki niso potrjena s plačilom akontacije. 

Označevanje in upravljanje terminov popotovanj

Pri objavljanju terminov se trudimo čim bolj pregledno in pravočasno označevati termine s statusom glede na izvedbo. Zavedamo se, da je udeležba pogosto vezana na koriščenje odsotnosti z dela in tudi siceršnjo organizacijo življenja. Zato so označbe statusa izvedbe verodostojne z realnimi oznakami.

Ko dosežemo minimalno število prijav za izvedbo ali v primeru hitrega popolnjevanja na dnevnem nivoju se termin označi kot odhod zagotovljen. Ko število potrjenih prijav s plačilom avansa in rezervacij doseže število vseh razpoložljivih mest se termin označi kot (začasno) razprodano. V primeru, da se rezervacije ne potrdijo s plačilom avansa ali se iz različnih razlogov že prijavljeni ne morejo udeležiti izleta ali potovanja se rezervirana mesta sprostijo in dajo ponovno v prodajo.

Spletna stran nam omogoča, da na posameznem terminu količinsko sprotno omejimo število možnih mest ob rezervaciji npr. na 2, 4, 6…. Zato se ob posameznem terminu lahko zgodi, da ni možno potrditi vseh rezervacij.  V takšnem primeru nam pišite zahtevo, da preverimo možnosti potrjevanja rezervacije (npr. družine, sorodniki…). 

Zaradi dinamike prodaje smo posamezne aranžmaje opremili s pojavnimi okni (“pop up”), ki obveščajo o razprodanih terminih in terminih, kjer so v prodaji zadnja mesta – sobe.

Kljub dnevnem osveževanju števila mest, se dogaja, da se je na isti termin istega potovanja prijavilo več udeležencev isti dan, pogosto v razmiku le nekaj minut. V takšnem primeru se upošteva čas prejete  rezervacije aranžmaja. 

Ponudbe potovalnih aranžmajev

Pogosta prejemamo pisanja o pošiljanju ponudb za posamezne potovalne aranžmaje. To izhaja iz ponudb na trgu z osnovno ceno in dodatnimi plačili na potovanju. Naše pristop se ni in ne bo spremenil. Vse objavljene ponudbe so pregledne in na potovanju ni doplačil. Ne poznamo prijavnine, niti ne poznamo različnih cen glede na velikost skupine (doplačilo glede ne na število udeležencev). To pomeni, da se aranžma izvede z objavljeno ceno ne glede na končno število udeležencev. 

Višje cene posameznih terminov

Trudimo se, da bi bile cene potovalnih aranžmajev enake v primerih, ko gre za ponudbe potovalnih aranžmajev, ki so po vsebini  enake. Žal pa to pri posameznih aranžmajih ni možno zaradi višjih cen letalskih prevoznikov in ponudnikov namestitev (prazniki, višja, visoka sezona, šolske počitnice….). V tem primeru se pri izbiri termina, ki je v času praznikov v času višje in visoke sezone prikaže v višini, ki velja za ta termin. Odstopanje je le v višini kot nam je posredovana s strani ponudnikov v ponudbi. 

Odgovori